My fz6

Pepito6440

New Member
Joined
Mar 2, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Location
France
Visit site
Bonjour,
Je viens de France, j'habite à côté de Biarritz.
J'ai fais cette personnalisation, avec peu d'outil.
A l'avant, une tête de fouche de ktm duke 2, équipée avec des ampoules led et Angel eyes. L'arrière est une coque pour la piste auquel j'ai intégré un feux de motocross. Il y a aussi de la durite aviation pour le freinage, des durites silicone pour le système de refroidissement, un filtre à air pipercross, un sabot moteur yamaha racing. Le rouge sur les gardes boue et le sabot est fait avec du plastidip recouvert d'un vernis acrylique. Les clignotants sont séquentiels et à l'avant ils ont des veilleuses blanches.
Je l'ai decatalysé et supprimé l'AIS.
J'en oublie peut être...
 

trepetti

It's all good!
Elite Member
Site Supporter
Joined
Mar 23, 2012
Messages
1,603
Reaction score
842
Points
113
Location
Northern New Joizey
Visit site
I can help here.....

Chapeau means hat.
Cravat means tie.

Those French have a different word for EVERYTHING!

(Stolen from an old Steve Martin routine)
 

Gary in NJ

Junior Member
Site Supporter
Joined
May 6, 2014
Messages
1,978
Reaction score
1,927
Points
113
Location
Amoungst the Twisty Roads
Visit site
Good morning, I come from France, I live near Biarritz. I made this customization, with little tool. At the front, a ktm duke 2 fork head, equipped with led bulbs and Angel eyes. The rear is a hull for the track to which I have integrated a motocross light. There is also aviation hose for braking, silicone hoses for the cooling system, a pipercross air filter, a yamaha racing engine shoe. The red on the mudguards and the shoe is made with plastidip covered with an acrylic varnish. The indicators are sequential and at the front they have white pilot lights. I decatalyzed it and removed the AIS. I may be forgetting...

Where did you get the chin spoiler and upper fairing? Do you have part numbers and/or suppliers?
 
Top